tyfus
Administrator
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:11, 03 Lut 2008 |
 |
Tutek o dodawaniu wpisów w dzienniku.
Najpierw należy znaleźć folder „\_Work\Data\Scripts\Content\Story”, a w nim plik o naziwe „Log_Constants.D”. Szukamy przykładowej linii np.
CODE
const string CH1_MordragKO = "Zadanie od Thorusa";
Kopiujemy ją i wklejamy pod nią (oczywiście zmieniając podane poniżej wartości).
CODE
const string INSTANCE_WPISU = "TYTUŁ_WPISU";
Teraz trzeba zapisać plik i przejść do treści wpisu. W tym celu wchodzimy w folder „\_Work\Data\Scripts\Content\Story\MISSIONS” i wybieramy sobie jakiś dialog. Jak już wybrałeś dialog, to zdecyduj, kiedy chcesz, aby wpis się pojawił. Jak już wybierzesz, to dopisz takie coś:
CODE
INSTANCE_OPCJI_DIALOGOWEJ = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic(INSTANCE_WPISU, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(INSTANCE_WPISU, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( INSTANCE_WPISU, "TREŚĆ WPISU");
UWAGA – należy to wpisać po skrypcie rozmowy, np.:
CODE
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_00"); //Ruda jest potrzebna każdemu. Nie pomogę ci.
AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_01"); //Pomyśl! Na pewno ci się to opłaci.
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_02"); //Nie jestem pewien. 150 bryłek rudy to kupa kasy.
AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_03"); //Mam tu taką zbroję. Magiczna. Podejrzewam, że przyda ci się.
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_04"); //Dobra. Zrobię to.
Ale przed znakiem „};”.
Przykładowy wpis:
CODE
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_00"); //Ruda jest potrzebna każdemu. Nie pomogę ci.
AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_01"); //Pomyśl! Na pewno ci się to opłaci.
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_02"); //Nie jestem pewien. 150 bryłek rudy to kupa kasy.
AI_Output (self, other,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_01_03"); //Mam tu taką zbroję. Magiczna. Podejrzewam, że przyda ci się.
AI_Output (other, self,"DIA_Darmon_Zutaten_KOTZ_15_04"); //Dobra. Zrobię to.
Darmon_Zutaten = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic(CH1_Darmonquest, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_Darmonquest, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( CH1_Darmonquest, "Darmon, Mag Czarnego Ognia poprosił mnie, abym przyniósł mu 150 bryłek rudy. Mówi, że dostanę za to magiczną zbroję.");
};
Potem trzeba zapisać skrypt i zreparsować skrypty.
tutorial by DEKSTER17
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|